Kolektīvie iepirkumi kā indikators pakalpojumu kvalitātei



Kā novērtēt skaistumkopšanas salona vai restorāna kvalitāti? Kur meklēt atsauksmes?

Šobrīd Latvijas tirgū ir pieejams milzum liels dažādu produktu un pakalpojumu klāsts. Faktiski viss Rīgas centrs ir pārpildīts ar dažādiem produktiem, Rīgas dzīvojamajos rajonos visur ir skaistumkopšanas saloni. Cenas un pakalpojumu kvalitāte visiem ir atšķirīga, bet ne vienmēr ir tā, ka cena norāda preces vai pakalpojuma kvalitātes patieso līmeni.

Ar interneta izplatību ir kļuvis ievērojami vieglāk atrast mums vajadzīgo informāciju par vienu vai otru uzņēmumu. Adreses, fotogrāfijas, tālruņa numurus var atrast izmantojot Google, vienkārši ievadot meklēšanas logā pāris atslēgvārdus. Tāpat var mēģināt atrast arī atsauksmes, taču tas ir nedaudz sarežģītāk, jo paša uzņēmēja mājaslapā ir tikai un vienīgi labas atsauksmes. Negatīvās atsauksmes, tomēr, var atrast dažādos sūdzību portālos. Tādos kā sūdzības.lv un antireklāma.lv. Taču pēdējā laikā to aktivitāte nav tik liela un informācija bieži vien nav tā aktuālākā, vēl jo vairāk, tai ne vienmēr var uzticēties, jo bieži ir gadījumi, kad tajos savus komentārus atstāj uzņēmumu konkurenti.

Meklējot atlaides, mēs apmeklējam daudz jaunu un interesantu vietu, taču ne vienmēr paliekam apmierināti ar saņemto kvalitāti. Un, lai uzzinātu par jaunajām vietām, kurās jūs gribētu nokļūt, mēs jums iesakām apmeklēt kolektīvās iepirkšanās portālus un lasīt to akciju komentārus. Tajā jums palīdzes portāls MrDeal.lv, kurā atradīsiet visu kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus vienuviet.

Kolektīvās iepirkšanās portāli ir kļuvuši par publisku apspriešanās vietu potenciālajiem klientiem un tiem, kas pakalpojumu ir jau izmantojuši. Par apmeklētāju skaitu vispār ir lieki runāt. Ikdienas kolektīvās iepirkšanās portālus apmeklē pāri par 100 000 cilvēku, jo reklāmas tiek izvietotas Latvijas populārākajos portālos, televīzijā, radio, sociālajos tīklos. Tāpat milzum liels skaits atnāk uz šādiem portāliem, jo tas tiem jau ir ieradums. Šo apmeklētāju vidū ir gan apmierināti, gan neapmierināti klienti un daudzi no tiem izmanto iespēju anonīmi izteikties par akcijām un pasaka daudz patiesības, kuru viņi kautrētos izteikt dzīvē. Protams, neapmierināti klienti par savām problēmām stāsta vairāk kā apmierinātie, runā, ka aptuveni trīs reizes lielāks ir tas skaitlis.

Šādi ir parādījies vēl viens instruments, kas mums visiem var palīdzēt novērtēt skaistumkopšanas salona, atpūtas vietu, fitnesa-centru u.c. iestāžu kvalitāti, jo ja ir parādījies jauns salons var ļoti viegli izvērtēt tā sniegtos pakalpojumus paskatoties cik liels ir pārdoto kuponu skaits, kādas ir atsauksmes. To visu var vērtēt kā apmeklētāju balsis.

Kolektīvās iepirkšanās portālu partneriem, kas nevar garantēt savu pakalpojumu kvalitāti, mēs neieteiktu reklamēties izmantojot kolektīvo iepirkšanos, jo reklāma var pāraugt par antireklāmu un nest vairāk negatīva, nekā ieguvuma. Cilvēkiem patīk rakstīt par slikto pieredzi un šādu iespēju garām viņi reti kad laidīs.

Izvietojot savus piedāvājumus atlaižu portālos Jūs uzreiz iegūstat lielu cilvēku plūsmu. Tamdēļ lieku reizi ir vērts izvērtēt, vai nebūtu apdomīgi pirms šādas akcijas veikšanas izvērtēt un uzlabot savu pakalpojumu vai preču kvalitāti.

Lielākie kolektīvās iepirkšanās portāli cenšas filtrēt savus piedāvājumus un izvieto tik tiešām kvalitatīvus servisus un produktus, jo arī tie ir ļoti ieinteresēti ne tikai pārdot kuponus lielākam klientu skaitam, bet arī iegūt to lojalitāti.