Latvijas visu laiku pārdotākās akcijas



Kolektīvās iepirkšanās portālu apkopotājs MrDeal.lv veica izpēti, kurā tika pētīti Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāli un apkopota informācija par to pārdotākajām akcijām uz doto brīdi.

 Jāsaka ka tagad augot konkurencei nav vairs tik viegli kā agrāk pārdot tik milzīgu akciju skaitu, tamdēļ lielākoties akcijas ir vairākus mēnešus vecas.  Taču, šajā sarakstā ir arī jaunas akcijas. Tika ņemti dati sākot jau ar pašiem pirmsākumiem, kā rezultātā ir izveidojies šāds Top10:

Pārdoto kuponu skaitsAkcijas priekšmetsPortālsSumma
5399Biļete uz izstādi Bodies RevealedCherry18 896,5Ls
4805Fotogrāfiju izdrukaPērkam Kopā9 754,15Ls
4107Brauciens ar kuģīti pa DaugavuCityLife8 049,72Ls
4091Biļetes uz MultikīnoCityLife9 409,30Ls
3982Izrādes apmeklējums Latvijas leļļu teātrīCherry13 897,18Ls
3777Mēneša abonements fitnesa klubam AtlētikaCityLife56 655Ls
3733Biļetes uz Cinamon kīnoteātriCherry8 399,25Ls
2836Bekona picas šķēle no “Pica Lulu”Pērkam Kopā1 815,04Ls
2753Kameršļūkšana “Ziemas parkā”Pērkam Kopā4 129,50Ls
2660Fotogrāfiju izdrukaCherry4 495,4Ls

Varam redzēt ka populārākā akcija ir bijusi Cherry veidotā biļešu tirgošana uz skandalozo Bodies Revealed izstādi. Atgādināsim, ka akcija tika veikta izstādes pēdējā nedēļā. Standarta biļetes cena bija 8 lati, taču atlaide ļāva saņemt šo biļeti ar 50% atlaidi.

Toreiz aizgāja faktiski visi tie, kas plānoja pameklēt izstādi, bet uzskatīja ka “vēl paspēs” vai arī “tik daudz tā nemaksā”. Rezultāts bija tik tiešām iespaidīgs! Uz doto brīdi veiksmīgākā Latvijas akcija pēc pārdoto kuponu skaita!

Tāpat var izdarīt interesantu secinājumu, ka labāk pārdodas plaša patēriņa akcijas, kas ir pieejamas jebkurām vecuma grupām un nav domātas vienīgi sievietēm vai vīriešiem.

MrDeal.lv sekos tam, kā tiek tirgotas akcijas un šī topa rezultāti tiks atjaunoti, ja kāds no Latvijas portāliem rezultātus uzlabos. Šobrīd ir vasara un lai gan brauciena ar kuģīti pa Daugavu akcija no CityLife šķietami varētu arī rādīt uz pretējo tirgus ir nedaudz iesnaudies.

Uzskatāms, sākoties rudenim būs jauns intereses pieaugums! Tad jau redzēsim, ko mums sniegs jaunā sezona, kas portāliem ir saasinājusies konkurence, taču gada laikā ir arī iekrāta unikāla pieredze un tas nevar nedot savus augļus!