Kolektīvās iepirkšanās portālu apkopotājs MrDeal.lv veica izpēti, kurā tika pētīti Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāli un apkopota informācija par to pārdotākajām akcijām uz doto brīdi.
Jāsaka ka tagad augot konkurencei nav vairs tik viegli kā agrāk pārdot tik milzīgu akciju skaitu, tamdēļ lielākoties akcijas ir vairākus mēnešus vecas. Taču, šajā sarakstā ir arī jaunas akcijas. Tika ņemti dati sākot jau ar pašiem pirmsākumiem, kā rezultātā ir izveidojies šāds Top10:
Pārdoto kuponu skaits | Akcijas priekšmets | Portāls | Summa |
5399 | Biļete uz izstādi Bodies Revealed | Cherry | 18 896,5Ls |
4805 | Fotogrāfiju izdruka | Pērkam Kopā | 9 754,15Ls |
4107 | Brauciens ar kuģīti pa Daugavu | CityLife | 8 049,72Ls |
4091 | Biļetes uz Multikīno | CityLife | 9 409,30Ls |
3982 | Izrādes apmeklējums Latvijas leļļu teātrī | Cherry | 13 897,18Ls |
3777 | Mēneša abonements fitnesa klubam Atlētika | CityLife | 56 655Ls |
3733 | Biļetes uz Cinamon kīnoteātri | Cherry | 8 399,25Ls |
2836 | Bekona picas šķēle no “Pica Lulu” | Pērkam Kopā | 1 815,04Ls |
2753 | Kameršļūkšana “Ziemas parkā” | Pērkam Kopā | 4 129,50Ls |
2660 | Fotogrāfiju izdruka | Cherry | 4 495,4Ls |
Varam redzēt ka populārākā akcija ir bijusi Cherry veidotā biļešu tirgošana uz skandalozo Bodies Revealed izstādi. Atgādināsim, ka akcija tika veikta izstādes pēdējā nedēļā. Standarta biļetes cena bija 8 lati, taču atlaide ļāva saņemt šo biļeti ar 50% atlaidi.
Toreiz aizgāja faktiski visi tie, kas plānoja pameklēt izstādi, bet uzskatīja ka “vēl paspēs” vai arī “tik daudz tā nemaksā”. Rezultāts bija tik tiešām iespaidīgs! Uz doto brīdi veiksmīgākā Latvijas akcija pēc pārdoto kuponu skaita!

Tāpat var izdarīt interesantu secinājumu, ka labāk pārdodas plaša patēriņa akcijas, kas ir pieejamas jebkurām vecuma grupām un nav domātas vienīgi sievietēm vai vīriešiem.
MrDeal.lv sekos tam, kā tiek tirgotas akcijas un šī topa rezultāti tiks atjaunoti, ja kāds no Latvijas portāliem rezultātus uzlabos. Šobrīd ir vasara un lai gan brauciena ar kuģīti pa Daugavu akcija no CityLife šķietami varētu arī rādīt uz pretējo tirgus ir nedaudz iesnaudies.
Uzskatāms, sākoties rudenim būs jauns intereses pieaugums! Tad jau redzēsim, ko mums sniegs jaunā sezona, kas portāliem ir saasinājusies konkurence, taču gada laikā ir arī iekrāta unikāla pieredze un tas nevar nedot savus augļus!